Často kladené dotazy
Co mám udělat pro to, abych od Vás dostal cenovou nabídku?
Stačí zavolat na telefonní číslo 800 221 227, můžete zaslat poptávku přes poptávkový formulář nebo rovnou zaslat poptávku na e-mail poptavky@umyjemto.cz.
Jakým způsobem provádíme nacenění? Co od Vás potřebujeme?
Je nutné znát přesnou adresu objektu, dle které jsme schopni si objekt zaměřit přes mapy.cz, Google mapy a ikatastr.cz, kde jsou k nalezení veřejně dostupná data. Dále fotografie stran fasády nebo střechy, které poptáváte umýt, naimpregnovat nebo natřít.
Při poptávce bytových domů či větších komerčních budov požadujeme přesnou adresu a kontaktní údaje osoby, která má poptávku na starosti. Poté se s Vámi telefonicky spojí jeden z mých kolegů a domluvíte se spolu na vhodném termínu, kdy se objekt zaměří a urči se na místě, zda je vhodné po umytí domu aplikovat impregnaci nebo již nový fasádní nátěr KABE Farben.
Dle fotografií jsme schopni odhadnout výšku i přístup kolem domu, kdy se určí, zda se mytí provede ze země, pomocí výsuvného žebříku nebo pomocí vysokozdvižné plošiny.
Objekty do výše 9-10 metrů jsme schopni umýt ze země, kdy si naši technici dopomůžou nástavci, samozřejmě záleží na míře znečištění.
Jakým způsobem se ke mně nabídka dostane?
Nabídku zasíláme na e-mailovou adresu, kterou klient zadá při vytváření poptávky. V případě, že klient nedisponuje e-mailovou adresou, zašleme na danou adresu v listinné podobě poštou.
Co když souhlasím s cenovou nabídkou, jak zaslat objednávku?
V případě, že se klient rozhodne pro umytí naší společnosti, zašle písemnou objednávku s danou cenovou nabídkou na náš e-mail, eventuálně zavolá a sdělí další své požadavky. Při větší zakázce je zpracovaná Smlouva o Díle a zaslaná e-mailem klientovi k možným úpravám a doplnění.
Jaký je termín realizace?
Ohledně přesného termínu kontaktujeme klienta telefonicky a před samotnou realizací zasíláme informace k termínu, při mytí bytového domu, komerčních budov zašleme i upozornění pro nájemníky, zaměstnance či klienty budovy.
Co od Vás potřebujeme při samotné realizaci?
Přístup ke studené vodě z vodovodního řádu, k elektrickým přípojkám 220V a 380V, odklizení všech věcí z parapetů, uzavření oken, odklizení všech věci z oken, parapetů a kolem domu.
Potřebujeme od Vás nějaké hadice, prodlužovací kabely (prodlužku)?
Ne, naši technici mají plně vybavená auta s dostatečným množstvím hadic i kabelů.
Jakým způsobem se mytí provádí?
Mytí provádíme tlakovou myčkou a teplou vodou, kdy je všeobecně známo, že teplá voda lépe odmašťuje a zbavuje povrch nečistot. Pokud nemáte vhodnou elektrickou zásuvku dopomůžeme si vlastním agregátem, tak abychom si vodu mohli ohřát.
Nepoškodíte nám tlakem povrch fasády nebo střechy?
Ovšem že ne, naši technici si tlak přizpůsobují tak, aby nedošlo ke sdíraní povrchu daného objektu.
Zakrýváte okna?
Okna při mytí nezakrýváme a jsou odečtená z celkové plochy. Ze zkušenosti víme, že vlivem vody a tlaku okenní fólie nedrží, je to zbytečná investice navíc, která nefunguje. Po ukončené realizaci jdou lépe okna umýt po 2-3 dnech, až po úplném zaschnutí impregnace na oknech. Dříve mytí oken nedoporučujeme, nepůjdou Vám doleštit.
Natíráte i fasády?
Ano, fasády natíráme vysoce kvalitními barvami ze Švýcarska spol. KABE Farben, které obsahuji složky proti organickým nečistotám. Tady již okna zakrýváme okenní fólii, po umytí fasády a před penetračním nátěrem.
Jakou budu mít záruku při impregnaci fasády, střechy a jakou při nátěru fasády?
Záruku 5 let proti organickým nečistotám garantujeme na fasády, které jsou opatřeny ochranným postřikem proti těmto nečistotám tzv. impregnaci nebo byl proveden nový nátěr fasádní barvou KABE Farben.
Na střechy garantujeme záruku 3 roky, tak abyste tam po celou dobu neměli mech.
A co předání díla?
Předání díla probíhá formou podepsání předávacího protokolu, který mají naši technici připravený.
Jaké jsou možnosti platby?
Platba je možná v hotovosti na místě, převodem po řádném ukončení díla se sedmi denní splatností, po domluvě je možnost splatnost upravit dle potřeb zákazníka. Dále máte možnost bezúročné financování díla.
Jak je to s placením a požadujete nějaké zálohy?
Platba probíhá převodem na náš bankovní účet, dle faktury, kterou zasíláme na klientův e-mail, až po řádném předání díla. Zálohy požadujeme pouze u zakázek z roku na rok.